1

טיפים לכתיבת תוכן שיווקי באינטרנט

כתיבה

# כתיבת תוכן אטרקטיבי.

# הקפדה על כתיבה תקנית לאורך כל הטקסט ובכותרות.

# מומלץ מאוד לכתוב את הטקסט בלשון רבים.

# כתיבה שיווקית מותאמת קידום במנועי החיפוש.

מיקוד

# העברת מסר חד וברור. מינימום מילים במקסימום משמעות.

פונטים ויישור

# יש להימנע מיישור הטקסט לשני הצדדים. נכון, ב-Word זה נראה נפלא, אך באינטרנט יישור לשני הצדדים מקשה על הקריאה.

# פונט מומלץ לכתיבה: Arial (אריאל).

כותרות

# מומלץ לכתוב כותרות ברורות לחלקים השונים של הטקסט.

# כותרת ברורה אשר מכילה את מילות המפתח המרכזיות של הטקסט.

# כותרת מבריקה וקולעת מגדילה את הסיכויים שהגולש ימשיך לקרוא.

# אורך של כותרת נכונה הינו 4-10 מילים בלבד.

הדגשת מילים

# חשובות בטקסט המסייעות לקריאה מהירה.

שורות ורווחים בין השורות

# שורה בת 10-15 מילים.

# רווח בין השורות- 1.25-1.50.

סימני פיסוק

# פיסוק נכון עוזר בקריאה.

# סימן הפיסוק תמיד צמוד לסוף המילה (לא לעשות רווח לפני סימן פיסוק).

# אין להכפיל סימני פיסוק. המקסימום הלגיטימי הוא שלושה סימני פיסוק עוקבים. (וגם זה יכול להיחשב לוולגרי, למשל במקרה של סימני קריאה).

אחידות

# גופן אחיד.

# צבע קבוע לטקסט, צבע אחר או מודגש לכותרות.

# גודל טקסט אחיד לפסקה וגודל טקסט אחיד לכותרות.

# עקביות בכתיבת מספרים במילים (אחת) או בספרות (1).

# עקביות בכתיבת תאריך.

פסקאות

# חלוקת הטקסט לפסקאות.

# מרווחים בין פסקה לפסקה.

# הרעיון של הפסקה יופיע בתחילת הפסקה.

# על כל פסקה להכיל רעיון אחד בלבד.

# מומלץ לפשט פסקאות ארוכות ומורכבות.

תגובות הגולשים

Author:
מערכת גולוג
About:
חברת גולוג בניית אתרים ושיווק באינטרנט בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ-15 שנים בתחום השיווק. המומחיות שלנו: מתן מגוון פתרונות מקיפים בכל תחומי השיווק באינטרנט והמדיה הדיגיטלית; בניית אתרי תדמית וחנויות מסחר מקוונות, כתיבת תוכן מקצועית, קידום אתרים במנועי חיפוש, הפקת סרטונים מתוחכמים, חדירה לשווקים בינלאומיים, פרסום ממומן באינטרנט, ניהול אתרי אינטרנט, שיווק במדיה החברתית וייעוץ עסקי בתחום המיתוג ובניית התדמית לעסקים חדשים, למותגים ולחברות אשר רוצות לרענן קצת את חליפת השיווק.
More articles by: מערכת גולוג